Idag har jag  tillbringat dagen i skolan med lite frågor om uppehovsrätten och sen estetiska uppgifter. Kom lite lite lite, längre på mitt café och monterad sen upp min parfym på ett svart papper. Ninni och jag stannade ett tag extra för det. Nu ska det bara göras en modell av den men det får bli nästa år. Haha
"Nästa år" låter som om riktigt lång tid! x) Jag ska visa skisser och modellen sen också :)

Usch så trött jag var när jag vaknade. Kände av det påvägen hem med. Men jag lyckades i alla fall se någorlund pigg ut på kort en halvtimme efter att jag hade gått upp ;) Ska gå och lägga mig tidigt ikväll efter att ha sett julkalendern (tycker att den är så mysig i år!) och det näst sista avsnittet av masterchef. Det är så spännande!


Förresten är det farfars födelsedag idag, saknar honom :(

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0