Idag blev det inget lucianattlinne för mig som sagt. Men för att lyxa till det lite tog jag på mig min nya mysiga topp. Gillar verkligen både tyget och färgen. Sen var ju priset superbra! 99 kr på kappahl ( I början av november när jag köpte det). Det kan ju nästan inte bli bättre. Jo kanske om man hittar det på rea då ;) Men i alla fall så är det så här jag har sett ut idag. Fast jag invigde den ju faktiskt i söndags när jag hälsade på morfar på hans födelsedag. Men jag hade svårt att ta bilder då så istället kommer det bättre bilder nu. Eller ja "bättre och bättre", ljuset blir inga bra på morgonen när jag tar med blixt...

Jag kom på att jag glömde glittret i håret bara. Det hade ju varit lite festligt...Attans! haha



// Elaine

Kommentarer
Postat av: marina

sv. javisst är selena bra :)

2011-12-14 @ 12:52:16
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0