(Det ska egentligen vara två prickar över e:t men jag kunde inte skriva det)

Ja, bara några timmar kvar till julafton nu! Jag la ju upp lite julmusik igår men tyckte inte att jag fick plats för mer så de franska låtarna kommer här nu för att skapa ännu lite mer julstämming och såklart låta franskan leva här i bloggen. Jag la visserligen upp några av de här låtarna förra året då jag fick höra dem för fösta gången på sista franska lektionen innan jul (det känns som det var nyligen, herregud vad tiden går fort!). I alla fall tycker jag att det låter så sött när baranen sjunger och den första låten är min favorit. Den är så mysig och glad. Den ändra låten sjungs även av Celine Dion. Den tredje låten tror jag många känner igen också ;)




Ha nu en bra jul allihopa! <3

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0