Eftersom det också var lite kallt igår trodde jag att det var typ snöstorm som det skulle vara idag (inte regn vsg). Så därför tog jag på mig min nya tröja från H&M på mig,som jag köpte i början på november. Tänkte att det förmodligen skulle blåsa mycket. Till en viss del var den mysig att ha men den var såklart för varm när jag sprang på stan nu på eftermiddagen. Jag fick upp en ryslig fart tillslut. När jag hade Lovisa med mig gick det dock lite segt x) haha

Här är den i alla fall. Den är beige/brun men har både rosa och blå toner i sig. Samt guldtrådar och även annat glitter med stänk av rött i. Lite min stil va? ;) haha Tyckte dock att det räckte med guld så matchade örhängen med jeansen istället.


Färgen beror också lite på ljuset

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0