Åh bara en dag kvar till julafton! :)

Efter mitt städande igår som för övrigt blev bra och klart tillslut, tillbringade jag kvällen hos Niclas. Vi såg några vänner-avsnitt både igår och idag och det är alltid lika kul. Sen mötte vi hans mamma och pappa i en omgång av spelet "Alias". Ni vet det där spelet när man ska förklara ord? Så Niclas och jag tävlade atlltså tillsammans men vi lyckades tyvärr inte vinna. Däremot blev jag riktigt glad och chockad över att jag fick två fina julklappar från deras hundar. En från Zingo och en från Mellvin. Mellvin förstod att han skulle bära paket när Åsa ( Niclas mamma) gav det till honom men han ville däremot gå någon annanstans med det. Zingo fattade dock inte alls vad han skulle göra x) haha. Det är så söta de där två pudlarna och jag blev så glad för de fina julklapparna. Det stod dessutom skrivet att det var till mig från dem, plus två små julrim.

Sen var det var i paketen ska jag såklart visa. Ni ser bilder här under på en fin sminkväska och ett kitt med fransk manikyr. Allt passade mig perfekt! Tack så mycket :) Men inte nog med det fick jag också en polkagris av Niclas som en liten julklapp tills jag öppnar den andra. Han fick också ett litet paket av mig men ska få det "riktiga" sen ;)



Sminkväskan var från Mellvin och nagellacket från Zingo :)

Blev dessutom glad när jag kom hem och såg att jag fått en fransk julhälsning på mailen från en fransk vän :)

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0