Ingen har väl missat att jag älskar parfymer? Nästan de söta flaskorna mer än själva doften x) haha
De här paryfmerna här under har jag inte lyckats lukta på men jag har länge tyckt att de är riktigt snygga. Jag tror att jag t.o.m har lyckats blivit inspirerad omdevetet av dem till min parfym som jag skissat upp i skolan. Tänkte inte alls på det fören jag såg reslutatet. Men å andra sidan liknar den också en escada-parfym lite. Sen höll inte de andra med mig ändå. Jag gillar i alla fall den söta men moderna stilen på flaskan!


Dessa är från märket bebe. Läste även att de har massa glamorösa kläder ock smycken :O En flaska kostar antingen ca 350 eller 550 kr (beroende på storlek).
Men i alla fall, jag vet att jag inte ska ha någon parfym till, men blogga om den kan man väl få göra? haha



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj är han så där stor? Näää

2011-12-12 @ 09:31:54
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0