Imorse kände jag för att klä mig lite julligt för att få lite julkänsla såhär den sista dagen innan jul. Därför valde jag att ha min svarta byxdress som jag bara använt några gånger i sommras med ett guldskärp i midjan. Men för att göra den lite julligare hade jag röda strumbyxor och läppar till. Sen tog jag på mig mina benvärmare för att värma benen lite även om det inte var så kallt och stumpbyxorna inte så tunna. Dock var det synd att mina skor var bruna och inte svarta. Det hade passat bättre till de här. Men som pricken över i:et tog jag linser och satt ett svart diadem med en rosettt i håret. Gick därför runt och kände mig både lite tomte-aktig eller rudolf-aktig (skulle dock haft min clownnäsa för att sett ut som rudolf såklart..haha). Men också lite "preppy" som att jag hörde hemma på upper east side. haha. Jag menar lite fin alltså. Man kan väl få känna sig fin på vardagen också va, speciellt nu när det snart är jul? Tror att det var de röda läpparna som gjorde den där känslan också!





// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0