Det här var min julklapp till Niclas och att han fick just ett förkläde med superman-loggan på har sina orsaker. Man kan mer kalla de intärskämt tror jag. I alla fall har han en gång i tiden funderat på att bli kock och jag tyckte att han någon gång skulle laga den där middagen till mig som jag tjatar om. Tänkte att det här kanske kunde motivera honom för han gillar smallville (som superman). Dessutom tycker jag att han både till personligheten och utseendemässigt påminner om superman. Sen är han min hjälte så jag kallar honom superman ibland. Så visst passade det här honom? haha

// Elaine


Kommentarer
Postat av: BELLA - BELLZORS.SE ♥

Bloglovin'byte? Säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig direkt efter! ♥



KRAM PÅ DIG! :D

2011-12-30 @ 00:12:20
URL: http://bellzors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0