Tänk att det snart är julafton! Det slog mig imorse när jag skulle se julkalendern att det ju är den 20:de idag - alltså bara 4 dagar kvar till julafton. Jag minns faktiskt förra dagrna kring jul och julavslutningen som igår. Man kan vekrlgligen säga att tiden går fort! Snart är det ju dessutom ett nytt år. Min första tanken när jag tänker på det är att det ju nyss var början på 2011 och att jag kommer ihåg allt jag gjort så bra. Men tänker jag efter mer så är det ju rysligt mycket som jag har hunnit med i år. Så ändå har tiden kanske inte gått så fort? Jag hoppades på att det här året skulle bli det bästa året och jag tror jag vill påstå att det blev så. Det händer ju inte bara bra saker och ibland vill man att saker ska vara som förr. Men jag tycker att jag har haft väldigt kul det här året med vänner, pojkvän och familj. Jag är så glad att jag fått uppleva saker med dem :) <3

Jag tänkte blicka tillbaka lite på det här året här i bloggen nu innan nyår. Jag tänkte helt enkelt sammanfatta 2011 i lite bilder. Det gör jag varenda år. I alla fall för mig själv. Jag skrev också lite här på bloggen förra året (som då visserligen var på den HÄR bloggen). Det går även att se det årests sammanfatting om man klickar in där. Även om det är ltie mindre än två veckor kvar till det nya året och jul före det så tänkte jag börja lite smått. Så räkna med att det kommer upp massa bilder här de närmaste dagarna.

Jag börjar med en bild - en av mina favoritbilder från sommaren!


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0