Hej!

Ojoj vad jag har hunnit med mycket idag, eller det känns så i alla fall. Hamnade på ett elevrådsmöte där vi fick lussebuullar. Hela situationen var dock väldigt komiskt (observera att jag inte ville gå dit från början ;P) för 3 av oss var inte medlemmar så det var lite pinsamt när en från elverådets förbund typ sa "ni är ju alla här medlemmar" och då satt vi där som inte var det x) Sen frågade det såklart om alla var det och vi fick ta och bli medlemmar haha. Grejen var att vi trodde inte att det var ett sånt möte. Men men det där har i alla fall bidragit till en skrattig dag. Lyckades att inte skratta då men skrattade sen kan jag lova. På fotolketionen blev dagen ännu mer rolig. Vi skulle testa med ljusinställningar på kameran och brännvidd så vi fotade varandra lite hejvilt. Eller ja jag blev modell konstigt nog...Jag vill inte se de bilderna! haha

Mamma kom hem och hade köpt örhängen från guldfynd. Tyckte att de här var söta! Men det är hennes. Kanske lånar dem någong gång däremot, om man får?



Nu blir det julkalendern och sen final på masterchef!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0