Ja igår var det julafton igen då!

Min julafton tilbringades hos min morbror med familjen, mormor, mrofar och han. Jag åt så att jag mådde illa av julmat och godis. Var inte glad på mig själv efter det. Det är ju vekrligen hemskt att vi äter så här i Sverige och så finns det de som svälter....:( Men dagen var i alla fall mysig. Jag lekte tomte med en tometeluva på huvudet och delade ut alla julklarrar under granen. Jag och min lillebror gav tillsammans julklappar. Själv fick jag fina julklappar som jag hade önskat mig. Robin gav mig två söta små stjärnörhängen och av mamma och pappa fick jag en ansiktsbehandling. Sen såg vi såklart på Kalle Anka och julkalendern. Tycker det är synd att julkalendern är slut för den var så mysig och slutet var riktigt bra!

Jag hade nästan samma kläder som på avlsutningsdagen i skolan men gjorde det alltså lite mer juligt med tomteluva. haha





// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0