Här är fortsättningen på mitt 2011:

I april:
-firade jag min faster som fyllde år.
- blev Niclas och jag bjudna på bio av några från kyrkan.
- såg jag Niclas barnteater i skolan.

Var på en workshop med skolan och gjorde denna förvandling av mig själv.


Inledde jag påsklovet med att sova över hos Ellinor och ha en mysig filmkväll


Var jag och Robin på påskpromenad då jag lekte lite modell




Tryckte jag en egen t-shirt i skolan


Lovisa och jag hade lite smått tråkigt på datalektionen


Ägnade jag sista April till att grilla marshmallows med Frida, Linnea och Issa


..och ta lite kort



Sen mötte vi upp min Niclas


I maj:

- hade jag min sista mattelektion
- tog jag med Niclas, Linnea och Isabelle till min skola - den bästa skolan ;)

hejade jag, innea och Isabelle på Eric Saade på vår eurovison song contest-kväll


målade naglarna i färglada färger


Niclas och jag gick på en promenad i solen


Var jag på min lillebrors konfirmation och jag tog Niclas med mig



Hade fidluftsdagen med klassen och paddlade kanot




Jag fick sommarlov och började det med ett besök hos Lovisa och hennes lamm




Gosade med Zingo och Mellvin lite då och då


Hälsade jag på på Ellinors skola och lät henne sen träffa Niclas och fira in sommarlovet med mig


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0