Ja då var en den första dagen på en ny vecka avklarad då. Har inte gjort mycket men dagen gick ändå fort konstigt nog. Eller ja jag har läst några sidor om i litteraturhistorieboken, anteckant lite om upplysningstiden och försökt rita på serien och caféet. Men det sistnämda gick inga bra alls. Hoppas att jag ska få lite ritat på serien och några andra saker gjorda ikväll i alla fall.

Men annars var jag och adventsfikade igår hos Lovisa, Elsa, Hanna och de andra i svenska kyrkan. Jag hade kunnat tovat också men jag hade ingen ork eller inspiration så det blev bara prat och fika. Fick även se när de repeterade inför lucia. Jag har också blivit erbjuden att få lussa men jag tror tyvärr inte krafterna räcker till. Ena stunden tycker jag inte att jag har något att göra men nästa har jag istället massor...x) Men mysigt är det allt att gå lucia! :)

Så här har jag sett ut idag i alla fall. Hade mitt nya örhängen (earcuff)




// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0