Nu tänkte jag ta tag i den där tillbkakablicken på det här året som jag nämnt. Jag tycker själv att jag har hunnit med massa roliga saker så det känns nästan bra att det blir ett nytt år så jag får binda ihop alla händelserna från året i en liten säck. Jag får helt enkelt inte plats med mer saker det här året och eftersom att jag har så fruktansvärt mycket bilder delar jag upp det i några inlägg. Jag börjar med Januari - Mars. Alltså vintern och början på året 2011!

Så ni får stå ut med sånt här den närmaste veckan :P haha

I Januari:

- Var Ninni, Lovisa, Amanda, Sara och jag på bio - vi såg Narnia.
- Träffade jag Niclas några gånger sådär x)
- åkte vi pulka och ...

 ...skridskor på idrotten


..sen fikade vi efter tills vi mådde illa ( Det var även nu vår klass hamnade i Tv- "Nu blåser vi Sverige").



Var ut och fotade i snön med Linnea och Isabelle



Fikade och var till Linneas gamla skola på öppet hus


I Februari:

-Firade vi Amanda som fyllde 17 år med en present.
-Var på workshop och gjorde en liten typ av "film".
- hade jag sportlov.

Spelade lasergame med klassen


Gick på bio med Ellinor




Firade alla hjärtans dag med Niclas


Fick jag för mig att härma Sara och baka dummlemuffins


Hade en galen speldag hos Isabelle



I mars:

-Var jag på bio med Niclas när vi firade 4 månader.
- Var jag på bio med Niclas och hans klasskompisar.
-gick vi till Ikea och fikade på hålan.
 
Hamnade vi på en tekniska mässa med klassen där vi inte alls hörde hemma. I bussen hem hade vi det däremot mysigt ;)


Hade Sara, Lovisa, Amanda, Ninni ocj jag myskväll hos Sara



Firade min mobror med smörgåstårta


..och sedan mormor


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0