Ikväll ska jag minnsan se vem det är som vinner säsong 7 av Preoject Runway. Har sett alla säsonger och jag tror jag minns vinnarna i rätt ordning :

Säsong 
     1    -    Jay
     2    -   Chloe
     3    -   Jeffrey
     4    -   Cristhian
     5    -   Leanne
     6    -   Irina

.. och nu återstår det att se vem som vinner säsong 7. Jag har verkligen passat mig för att söka bilder på google för då är det lätt att man råkar få veta vem som vinner, det har hänt mig en gång förrut x)
Det står i alla fall mellan Seth Aron, Mila och Emilio.

Jag har en känsla av att det är Seth Aron som kommer vinna med sina galna, tuffa och välsydda kläder. Men de andras kläder är också välsydda och har lyckats bra i tävlingarna. Men jag tycker att Milas kläder är lite för galna men ändå tråiga på samma gång. Hon har nästan alltid bara svart-vitt och gillar mer färg. Emilio kör på lite klassiskt och jag gillar vissa saker han gjort men ibland tycker jag att han är lite för självsäker... så om nu inte Seth Aron vinner så tror jag att jag hejar på honom ändå. Om det nu inte visar sig att kläderna är HELT galna, haha.

Ja vi får se ikväll kl 20.00 på 3:an hur kollektionerna ser ut och säsongen slutar!

Seth Aron - Röd slips
Mila - längst till vänster stående
Emilio - stånede näst längst till höger

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Sara

Det programmet har jag knappt sett, bara något program då och då :)

2011-07-11 @ 17:26:01
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Seth Aron ska vinna!! annars dör jag..!

2011-07-11 @ 18:44:03
Postat av: Birgitta Westerlund

Snälla, tala om för mig vem vann säsong nr 7
Jag missade sista avsnittet tyvärr.
Gissar på Seth-Aron.
M.V.H Birgitta

Svar: Ja det var Seth Aron :)Har tyvärr missat din kommentar så ber om ursäkt för sen svar ;(
Elaine

2014-11-20 @ 16:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0