Hej

Idag har jag varit med Isabelle och spelat lite spel och så. Blev nästan förstörd imorse när jag trodde att min dator hade dött och jag inte sparat mina nytagna bilder...Riktigt ledsen blev jag men gud så lättad när det inte var så sen. Usch för datorer och all ny teknik egentligen. Känns som att det förstör på många sätt sammtidigt som det också underlättar med mycket saker och till exempel att hålla kontakt med kompisar. Men känns som att jag saknar massa människor nu. Känner det när det är fint väder och jag inte har träffat mina kompisar Ellinor, Lovisa, Sara, Amanda, Josefine, Ninni (även de jag träffade här om dagen) på länge och sen släkt och såklart pojkvän... <3 <3  Att man kan tycka om vissa människor så mycket...

Jag kanske inte låter på topphumör? Det är jag inte heller direkt :( Men jag försöker muntra upp mig med glad musik:



So put your hearts in the air
You gonna love being you, do it like I do

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Nora

:D

2011-07-09 @ 19:50:16
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0