Vad har hänt med mig egentligen? Förrut älskade jag att bara vara hemma och pyssla med lite småsaker. Nu har det dock blivit så att jag vill ta vara på varenda dag av sommarlovet. Jag har liksom blivit rastlös men när jag tänker efter orkar jag inte göra något heller x) Man är underlig ibland...haha

Jag drog mig i alla fall ut och plockade lite körsbär. Vi har jättefina kärsbär men ingen plockar dem ju. Det är lite synd. Dock var det lite sura men tyckte allt att jag skulle testa dem innan de försvinner med fåglarna eller något.

Just det jag provade coca-cola med körsbärssmak i lördags. Lyckades hitta den i affär tilll nästan det dubbla priset av en vanlig coca-cola. Men jag var tvungen att prova och jag gillade det. Även de andra i familjen. Smakskillnaden var ju inte jättestor men lite nytt var det. Prova! ;)





Nu ska jag smaka på mammas nygräddade kanelbullar!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahha "Försvinner med fåglarna" Haha, fåglarna tar dem kanske man kan säga mer svenskt? Haha nej då, men det verkar lite mysko med körsbärssmak faktiskt på cola. Tveksamt, hellre typ jordgubb? Fast det kanske finns

2011-07-18 @ 18:04:43
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0