Idag har jag varit och ätit paj med mormor, Robin och mamma. Det blev både laxpaj och sen bärpaj med vaniljsås till efterrätt då vi väntade på mamma som dragit ivåg och handlat en snabbis. Båda pajerna var mycket goda och det var fint att sitta under ett parasol i solen. En liten utflykt en sommardag helt enkelt. För efter det var vi och shoppade lite ;) Visar vad det blev sen men kan avslöja att fast det var stor sommarea lyckades jag klara mig ifrån att köpa några kläder. Funderade på ett par jeans som jag provade när Niclas och jag var in till stan. Men jag struntade i dem för de var faktiskt lite långa, aven om priset var 150 kr (ord 300) på VILA.




Gott va? ;)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Isabelle

lite översvämmning av vaniljsåsen där ;p

2011-07-20 @ 02:38:32
URL: http://bellessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0