Min mammas kompis älskar katter, hon har sedan lite mer än ett år tillbaka en katt som heter Estellle. Hon är vit och lite grå längst ut på pälsen (har visat bilder på henne här nyligen). I alla fall så har Niclas också en vit katt som heter Pricken. Han hade en prick på huvudet när han föddes och har fått sitt namn från det. Men man ser honom inte så ofta, inte jag i alla fall. Det är mest hundarna som visar sig och hörs därför har jag inte nämn om Pricken för mammas kompis Carina, konstigt det är det men... Men när hon fick höra det av Niclas själv efterlyste hon några bilder på honom.

Jag lyckades ta dessa två här under en kväll när han var påväg in. Men mörkret gjorde bilderna lite konstiga. Sen så tittade han bort varje gång blixten kom...x)
Jag kan säkert ta bättre bilder sen men jag gissar på att Carina nog vill se dessa nu så därför lägger jag upp dem nu :)



Sen snodde jag dne här bilden av Niclas:


Vad säger du Carina?

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Carina

Mums vilken goding och söto!

2011-07-30 @ 12:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0