När jag var uppe i stugan lyckades jag storfynda smycken - alla på rea. Hittade även lite andra saker (tröjan något inlägg under t ex).  Här under har vi alla fall det jag pratar om. Fick allt på närmaste understa bilden för ca 105 kr!!!! Jag har räknat att alltihop till ordinarie pris hade gått för ca 250 kr. Tuben med bodypeeling, hårklämman och "pedikyrborsten" var försig inte på rea men kostade bara 20, 10 och 10 kr....




Armband, trosor och ring gick tillsammans på en 50-lapp på Lindex
Örhängen 15 kr på Åhlens



Gillar ringen mycket måste jag tilllägga!

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja den var snygg!

2011-07-27 @ 17:55:34
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0