Ja idag har jag som sagt handlat lite smått. Har införskaffat en ny rockring som jag länge velat ha! Kommer ihåg när jag var mindre och hade två stycken som jag rockade med inför grannarna och jag kommer ihåg att jag en gång rockade i 20 min i sträck..haha

Nu tänkte jag i alla fall börja med det igen i hopp om att komma igång lite. Tänke börja med att rocka 5 min varje dag nu ett tag. Det ska jag väl komma ihåg? Jag ser det som en kul grej, mindre kul var det (eller snarare lite pinsamt) att gå in på BR som man inte gått in på på snart 10 år och köpa en gul glittrig rockring med vatten i för 70 kr. haha! Men nu har jag en igen, som inte ska få bli sönderblekt av solen! :)




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0