Seth Aaron vann!!

Gillade kollektionen men tyckte faktiskt om Emilios också och när det stod mellan dem mot slutet visste jag inte alls hur det skulle sluta. Emilio visade en riktigt fantastisk klänning i slutet men den passade inte rikgtigt ihop med de andra kläderna och namnet till kollektionen. Sen tyckte jag att vissa av Seth Aarons kläder var lite för mycket för min stil men som domarna sa: "han visade upp en show".






Den här klänningen under som Emilio designade var dock min favorit, den kom med storm på catwalken!


Sen så vann Emilio en tävling där de designade en klännign åt Heidi klum. Klänningen var riktigt fin, lång och glittrande. Men sen när Heidi bar den hade hon kortat av den och jag tycker genast att den förlorade glansen.. eller?

Var det rätt att han vann?

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej fu tusan, klippte hon av den? deT var ju längden som var det fina i den!?!? dumt gjort.



Ja, eller nej, min fina Anthony skulle ha vunnit. Vad bäst det var när Emilio sa det i slutet, som en viss Anthony har sagt "man kan bära kronan utan att vara kung" (tror jag det var), det var fint! :D älska anthony

2011-07-11 @ 21:55:22
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0