Hejj!!

Detta har varit en shoppingdag med Niclas!! En riktigt lyckad och rolig sådan :)
Vi fixade oss ett varsitt svart coca-colaglas på McDonalds och strossade runt i affärer. Det var Niclas som var i behöv av ett par skor så det var prio 1. Han hittade också ett par. Men sen fynadade han en massa saker på rea, som två t-shirts, två skjortor och strumpor!!Det var riktigt kul för honom för han verkade faktiskt tycka (han sa det också) att det var kul att handla med mig. Trots att mamma och pappa varnat honom för att gå i affärer med mig x) haha

Sen var han så himla gullig som köpte de guldiga örhängena under, till mig !!! <3
Jag såg dem på glitter och sa att jag bara skulle ha dem och tänkte betala dem själv. Men så tar han dem och går till kassan...hur fin är han inte!?! Jag blev riktigt glad!

Sen så lyckades jag också fynda ett par jeans som kostat 399 kr för 199 kr på New Yorker. Jag är verkligen i behov av ett par jeans för alla jag har har jag gått sönder... Så jag köpte verkligen något jag behövde. Hade också tänkt att köpa ett par på rea på VILA som jag nu ångrar att jag inte gjorde. Sen blev det ju också lite småsaker som det går att se på sista bilden. Mascaran var dock ett impulsköp som jag ångrar lite...men jag fick den för 79 kr istället för ord-pris som var 139 kr ;)

De fina örhängena!!





// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0