Äntligen klar med sommarjobbet!!
Det känns riktigt skönt att man gjort något och nu ändå får sommarlov, fast jag hade ju tur och hade det före jobbet. Men jag har faktiskt haft ganska kul på jobbet och det var allt lite synd att gå därifrån.. Fick en glass som en anställd betalat till oss själv, snällt! Plus en t - shirt, ficklampa och magnetisk penna. Dessutom köpte jag en skagenröra macka till frukost. Sen hälsade jag också på min farmor och utmandade henne i yatzy och fyra irad. Så ja dagen har varit bra men lång som de flesta dagar den senaste tiden och nu behöver jag verkligen sova. Känner mig lite ut och in kan man säga :/

Lyssnar på lite musik för att känna mig lite glad, så hittade den här nya med Jedward som jag tyckte var så söta i Eurovision song contest. Den här låten var rolig men kanske lite för galen? haha



Men ni ska bara lyssna på min perfekta och underbara pojkväns musik ;) <3 <3
Den gör mig glad :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Roligt, bra jobbat!



Svar: Hahah, fast Tyskland är nog bra mycket bättre iallafall. ;) Hahah kanske köper någon fin souveniier dååe så blir du glad hoppas jag

2011-07-01 @ 20:36:48
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Anonym

- åh de förstår jag att du vill!

2011-07-01 @ 20:52:44
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: fatma

tack! Tips på en bild jag kan rita av då? :) lämna en länk hos mig i så fall

2011-07-02 @ 01:37:23
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0