Hej!!

Idag, denna regninga dag, drog jag iväg till min kompis Linnea med ett sällskapspel och hade en riktigt speldag tillsammans med henne, Frida och Isabelle.Vi spelade mitt spel- 5 sekunder + Isabelles spel + Picasso + Linneas spel - Alias = 3 roliga spek (enligt mig). Dock lickades jag inte vinna den hela "tunderingen" och frida och jag slutade på delad sistaplats. Men kul tycker jag att det var ändå. Vi fick även prata lite om det mesta och bara umgås - en tjejdag alltså!

Jag tänkte snart berätta lite mer om den lilla resan till Riga och såklart visa bilder. Men först måste jag få in dem på datorn och även sortera upp lite bland alal bildmappar. Det är tungt med det måste göras...

Just det, fick en supergod middag sen - våfflor med jordgubbar och vaniljvisp!! (dock inte den nyttigaste middag men, haha)




// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0