Hej!

Igår var jag och hälsade på min mammas bästa kompis Carina, hennes man Leffe och katten Estelle. Hela familjen var med + Niclas. Jag tyckte att det var riktigt kul att han följde med och det hoppas och tror jag också att han och alla andra tyckte. Vi fick grillat till lunch och efter det gick vi till en långgolfbana då Leffe visade Niclas, pappa och Robin hur man skulle slå ut bollar. Jag provade jag med men fick ont i fingrarna. Sen förlorade jag också "putt-tvälingen". haha Robin vann och det gick ganska bra för de andra med. Jag säger bara: Jag är bättre på minigolf! ;)

Sen gick vi och badade en snabbis. Det var mycket höga vågor så jag fick kämpa lite för att inte få mitt hår blött men det gick ganska bra och det var inte så kallt i vattnet. Dock blev jag irriterad när min lillebror stänkte vatten på mig... x) Sen fikade vi lite hos Carina igen. Hallonkakan vi fick var riktigt god och fin!

Sen bara det av hemåt efter att vi sagt hejdå till Estelle som vuxit lite sen jag såg hennes sist för lite mer än ett år sedan. Här under har vi henne och bilder från resten av dagen :)







Golfaren i sin nya t-shirt och skor som han köpte här om dagen. Jag tror nästan att jag är stoltare över hans köp än han själv..haha













// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0