Hej!!
Jag måste bara som de flesta säga att jag är så chockad och ledsen över det som hänt i Norge...Vet inte vad jag ska skriva mer än det eftersom jag antar att de flesta hört om det. Ibland är det som att vissa människor tycker att det hänt för lite hemskheter på sistonde så något nytt hemskt måste hända igen...

Jag skrev inget om det igår, när det hände eftersom jag var i min sommarstuga och fick höra det på radion där. I alla fall så har jag alltså levt lite landsliv i någon dag.. fast att jag shoppat varenda dag x) Vad är det för landsliv? X) haha I alla fall så har jag haft en shoppindag med både mamma, pappa (då vi handlade både onödigt och behövligt skräp..haha) och med min kompis Josefin + fika idag :) Tänker visa mina små (observera billiga!)köp snart och även berätta lite mer!


Carinas blomma

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0