Hej!!

Eftersom gårdagen var Niclas och min dag hade jag bokat dagen för honom och åkte dit på eftermiddagen. Väl där fick jag en otroligt god hemagjort potatissallad med kyckling till middag och sen även kladdkaka på det. Det var Niclas storebrors tjejkompis som hade bakat den och tagit med sig dit. Sen efter det så tittade vi på filmer med Niclas familj från deras semester till Kefalonia i Grekland för några år sedan och när de fick deras hundar. Det var mycket fina och roliga vidor. Mycket mysiga vyer av Grekland också! :)

Jag tror att det var vid den där stranden som han, Niclas, har badat vid...

FINT


Sen så kunde jag inte slita mig från min pojkvän så har mest tagit det lungt och tittat på tv med honom idag. Det kommer bli några dagar som vi får sakna varandra nu tror jag :(

Sen fick jag också se massa söta bilder på honom när han var liten ;)

Nallen som jag fick av honom snodde hans tröja:


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Jäklar va fint :o

2011-07-05 @ 18:40:37
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0