Denna gråmulna tisdag har jag spenderat till en viss del av på en åker bland jordgubbar. Det var Pimpims jobb men jag fick följa med och tjänade 160 kr i 4 timmar. Vilket var ändrå bra med tanke på att jag stod under en gran i 2 timmar och snackade med Pimpim innan vi fick börja jobba...Det kändes ganska taskigt med tanke på att de jordgubbar jag plockat inte riktigt höll måttet och vi dessutom missade två bussar hem. Såklart var jag också väldigt frusen till en början, vid kl 8/9 på morgonen + hungrig... Men sen fick jag mat och efter det tog vi en liten promenad och efter det åt vi kladdkaka med glass och jorgdubbar (dock är jag tyvärr lite trött på jordgubbar nu x) haha) Sen spelade vi spel och pratade :)

Så jag hade ändå kul och det hade jag itne haft utan Pimpim. Det var ett bra tag som vi såg en sån här längre stund nu så det var kul :) Sen fick man ju några slantar på det ju trots allt;)
Men jorgdubbsplockning är nog inget för mig x) haha Fick så himla ont i benen och fötterna med..:( Men det är inte alls synd om mig som sagt! :)

Pimpim



// Elaine


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-20 @ 20:20:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0