Som sagt var min onsdagskväll fantastiskt!! Vädret var inte bra på dagen så jag trodde att det skulle vara gråmulet när vi såg Erik. MEN nej det sken upp och blev jättevarmt och soligt. Så före satt vi - Pimpim, Linnea, Isabelle, Josefin (Isabelles syster) och jag på en bänk vid vattnet och åt glass. Jag sprang omkring med kameran och försökte ta så många bilder som möjligt här under är några andra :

Förresten ni har väl lyssnat på Eriks nya musik nu? ;)


Linnea och Pimpim

Linnea


Jag valde, kola, laktris och blåbär. Godaste smakerna!!







Linne och Isabelle





Linnea och Pimpim


Jag och Pimpim

Mer bilder kommer sen! 





// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mysigt! Och nej, haha, jag har inte lyssnat på dem än... ;) Kanske seeen hahha

2011-07-08 @ 11:45:59
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0