Alltså gårdagen var den bästa dagen så här långt på sommaren!! ( Förrutom alla dagar med min pojkvän då <3 <3 )
Jag och mina 5 kompisar + en syster till dem var och såg Erik Saade!! Jag ville gärna se honom för jag tycker om hans musik, den är cool ;)  Sen var vi sammlade allihopa, vilket var ett tag sen. Frida kom lite senare men vi andra hann sätta oss och äta glass vid vattnet innan det började. Tänkte visa mer av de bilderna när vi åt glass i solen och det. Men nu blir det bilderna på Saade och musik.

Alltså gud vad han gav järnet på scen!! Under en låt gick han ut i publiken och sa att han ville ha upp en tjej på scen. Gissa om alla tjejer räckte upp händerna?! haha Dock var det mest småbarn där...Trodde att det kanske skulle vara mer jämt i åldersskillnaderna... alltså fler i min ålder. Men trots att de framför mig inte var så långa så var det svårt att ta bilder när folk hoppade, han rörde sig på scen och det var massa "jag älskar erik" - skyltar i skyn. Men det blev de här bilderna ändå :)









En mycket bra sommarkväll!!

Tror jag måste önska mig albumet i födelsedagspresent ;) haha




Min favorit av dessa är "hearts in the air"

Jag filmade men kan inte lägga upp filmerna här. Så istället blir det den här som någon filmat på Liseberg. Det var i stort sätt så här det såg ut och han gjorde entré. (spola till 1.27 om det blir för tråkigt x))



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

OOh trevligt! fast jag tycker att hearts in the air är en sån riktig rixfmlåt, alltså, som något dåligt. men ja, han är väl braaa dåe ;)



Svar: Haha, ja jag får väl ta och göra det då;)

2011-07-07 @ 17:35:47
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0