Idag har jag och gänget - Frida, Niclas, Markus, Isabelle och Linnea haft vattenkrig. De har varit planerat ett bra tag men det tog ett tag innan alla kunde. I alla fall så hade Linnea varit jättekreativ och sytt flaggor och allt till det. Hon och Issa hade till och med införskaffat en varsin jättestor vattenpistol! :O haha Så allt blev vi blöta med hjälp av dem, brukar att fylla vatten med, blomsprutor och vattenballonger. haha Jag klarade mig med en fjuttig vattenpistol och en blomspruta. Men det var svalkande och riktigt kul faktiskt. Frida, Markus och jag vann förresten ;)


Det blev såklart inga bilder under själva kriget. Sen gissar jag på att de andra inte vill se några andra bilder här heller och jag såg så schaffsig ut. Så aj det blir den här bilden som är dagens bild.

De rosa naglarna är Isaebelles, svarta skorna Fridas och min fot är den högst upp. 
// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

*sjaskig ;) Hahah nej men du, var hittar man tävlingen ovan? om vadfanskajagheta, det fanns ingen direktlänk.. ;)

2011-07-31 @ 19:25:45
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0