Hej!

Nu är jag hemma från jobbet! ...Som faktiskt gick fort idag :) Tror att den supergoda kycklinggrytan i matlådan (som jag önskat mig av mina föräldrar), glassen som jag köpte och jobbet vi hade att göra bidrog till det. För ja, idag tycker jag att jag och mina tre arbetskamrater har jobbat på bra och det känns inte dumt att jag har min sista arbetsdag imorgon och den är dessutom inte så lång. Så nu ser jag fram emot en massa roliga saker, med familj, vänner och pojkvän. Mycket bad också såklart ;) Var faktiskt ned och tog mitt första doppet i poolen i år och invägde nya bikinin från Ellos. Visar den sen. Tyckte att jag borde passa på att bada nu om nu vädret skulle bli sämre...

Sen igår så träffade jag fina Niclas efter jobbet men det blev tyvärr inte en så lung stund för att jag skulle upp och jobba idag :(


Det här är ingen bild som jag tagit idag, men den associerar väl till bad? haha
Men det är alltså mina fötter x)


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahah, skulle kunna vara du det där. Jag trodde det först iallafall x)

2011-06-30 @ 22:07:25
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0