Jag gjorde ett personlighetstest som jag hittade och de sa så här :

"Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare."

Hmm vad ska jag säga?
Jag tycker faktiskt att personligheten är nästan helt rätt! Tror jag i alla fall, eller? Vad säger de som känner mig? Jga tycker i alal fall att jag har mina planer och mål som jag kärna följer och slutför. Jag är väldigt laglig också x)

MEN jag känner inte alls någon lust för att arbeta som jusristassistent, läkare, tandläkare, kiropraktiker, psykolog, studievägledar, forskare, bibilotikare eller socialarbetare. Men däremot kanske jag skulle kunna tänka mig lärare, fotogra, dagislärare och artist. Men jag tror inte att jag har den rätta viljan och talangen för det. haha

Så var är designer, konstnär eller något inom språk?
För jag är som sagt väldigt planerad och målmedveten när det kommer till vad jag vill göra i livet och bete mig. Men jag går mer på känslan av att ta tag i idéer när de kommer som "ta dagen som den kommer" när jag ska skapa något. Det gjorde jag i alla fall förrut. Så jag tror det finns två sidor av mig ;)

Här kan man göra testet:
http://se.41q.com/


// Elaine


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 @ 18:46:34
Postat av: Katja Själander

Röstat på din klänning! Rösta tillbaka på mitt bidrag hos Arla! Eller gilla Arla på FB; gå in sedan på Mjölkjens dag tävling till vänster, klicka på rösta-knappen. Då kommer fram alla bidrag. Jag finns bland 10 i topp till vänster som nummer 3. Namnet Katja Själander. Väntar på din röst!

http://apps.facebook.com/mjolkensdag/index/view/437

Postat av: Lovisa

Haha, åh, det var ju typ precis som du! :D Jag ska också köra't. Du kanske har märkt med, hahahah, bli inte arg nu, men att jag bytt tillbaka bloggen? xD Hahaha nej så jag kanske skriver det där då, om min personlighet.

2011-06-24 @ 09:57:23
URL: http://ingridlovisakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0