Lovisa visade för ett tag sendan upp sina bästa sommarminnen i form av bilder. Jag blev utmanad att göra samma sak. Problemet är att de flesta sommarbilder som jag har på min dator är från förra året... Så det blir sommarminnen från förra året mest, men hittade även några andra från tidigare år :) 


Fotat av en papperskopia och jag har ett stelt leeende...haha Men det här är nog ett av mina bästa sommarminnen. När jag fick se och höra Agnes som jag gillar jättemycket. Tror det var 2008 eller 2009....


När jag såg och lyssnade på Timoteij förra sommaren



Blev så förtjust i de här söta krabatterna på djurparken förra året


Gränan förra året, han dock aldrig bada..:(

 
Längs Götakanal en fin sommarkväll 2010


När vi var i helsingfors 2009

Har dessutom minne från när jag var i Finland nägot år tidigare men inga bilder...

Sen hade Lovisa listat de sommarsaker som är mest typiska för henne så jag gör detsamma.
Mest typsikt för mig på sommaren är att:
- Är att mamma kommer hem med jordgubbar på kvällarna efter jobbet.
- Att springa ner och hoppa i poolen här på orten, lite hur jag vill en varm sommardag och svalka mig.
- Att fira min födelsedag och käka skagenrödamacka till frukost dagen till ära.
- Att försöka slå farmor, morbror, brorsan, min morbrors kompis och pappa i minigolf. Älskar minigolf!
- Att äta Magnum Strawberry Wite.

Jag utmanar nu i min tur:
www.litenstoor.blogg.se
www.baraenbloggare.se
www.christineiparis.blogg.se
www.fatmas.se
www.engligtsissi.blogg.se

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Elaine

sv: Haha tack ! ♥

2011-06-28 @ 17:58:20
URL: http://elainez.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha, så typiskt dig med "poolen på orten" hahaha ;) Nej då, men det var fina minnen det!

2011-06-28 @ 18:27:11
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0