Hej i värmen!

Har som vanligt varit och jobabt i 8 och en halv timme idag (även om vi inte hade massa, massa att göra..). Men det tar på krafterna ändå att gå upp kl 4 och det känns ju lite surt på morgonen. Men vad gör man inte för pengar? haha Men nu är det i alla fall bara tre dagar kvar och sen har jag lov på riktigt! :) Dessutom tar ju värmen på krafterna, jag kände visserligen inte av den idag förren att jag slutade jobba och nu har jag solat lite så jag kan ju skylla mig själv lite kanske?

Sen har jag nu försökt rada upp alla saker som jag ska och vill göra i sommar. Det visade sig bli 20 punkter på listan x) haha

När värmen fortsätter så här kommer jag känna mig så här..haha Men jag vill inte klaga för nu kan jag ha mina nyinköpta kläder ;)


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0