Ja idag är det det historiska datumet 11-11-11. Det har jag inte missat! ;)

Har har det stått stilla hela dagen, inte så kul... Men jag har haft ganska fullt upp i skolan. Dock skrattade vi och spelade på hålan istället för att jobba. Vilket var pågrund av mig. Jag kunde inte sluta spela spelet Tempel run. Jag är helt såld på det och kan nästan sitta i timmar och spela! Fast det är ganska ovanligt att jag inte utnyttjar tiden i skolan om jag behöver det. Men idag blev ett undantag och efter 3 lektioner så behövdes det. Dock diskuterade vi faktiskt Sara, Amanda och jag vårt arbete sammtidigt som vi spelade. Så lite skickliga var vi ändå ;) 

Nu är det i alla fall helg igen. Fiok pappas goda hemagjorda pizza till middag och resten av kvällen ska jag spendera framför tv:n, spelandes vid Ipaden (ja, jag är som sagt en nörd ibland) eller också här vid datorn.


Idag hade jag min nya t-shirt. Den matchade ottroligt bra med mitt läpplans. Det är typ exakt samma färger. Dock var det ju lite svårt att gå hålla i det hela dagen...haha



// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0