Den här dagen gick fort! Hinner inte med fast att jag är ledig x) Tur att jag har hunnit med lite idag i alla fall. Lovade mig själv att jag skulle skriva en fransk text. Det kändes riktigt motigt men jag lyckades göra det och nöjd känner jag mig med den :) Sen satt jag mig och tecknade lite. Har länge tänkt att jag ska göra det igen. Men som sagt måste jag bara komma in i det så går det bra sen. Nu gick det bra och vad jag håller på med visar jag såklart sen :) Lovar att det blir innan veckan är slut!
Älskar den här bilden över Paris!!!

Nu ikväll blir det antingen fortsättning på tecknandet eller film. Sen är det Top model. Tisdagar är helt klart bästa "tv-dagen"! :)

// Elaine


Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack söta du!

2011-11-02 @ 09:08:14
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0