Hej!

Idag har jag haft dubbla lektioner av GK (grafisk kommunikation) idag. Då satt jag också skissade på parfymflaskan i 3 timmar och jag kom faktiskt en bra bit påväg. Jag valde ut mina två favoritformer som jag hade skissat fram och sen utvecklade jag de i några variationer,la dit lite detaljer och "blandade om " lite. Jag hade lite beslutsångest med kompisarna gav mig lite kritik så sen kom jag fram till en modell som jag ska skissa upp i olika perspektiv nästa vecka :)

Sen skrev jag äntligen ut klippdockan - Ariel och arket med alla kläder. Jag har ju visat det här tidigare men nu är det verkligen klart så nu har jag också lagt dit text och bubblor till skillnad från förra gånger. Jag blev riktigt nöjd med det här arbetet i Illustrator som sagt. Hoppas att jag blir det med parfymen också men det känns som att jag är på god väg faktiskt. Om jag får säga det själv?:)



Tänk att jag började med klippdockan i våras (innna sommarlovet i alla fall) och jag blev klar nu! haha

// Elaine
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0