Jag som inte ska handla så mycket fick väldigt mycket inspiration sen i onsdags då jag shoppade med mamma. Jag såg några fina tröjor och jättehäftiga pumps. Jag kom på att vissa av dem kunde matchas tillsammans men de gick tyvärrt inte att hitta allt på nätet så vissa saker fick ersättas. Sen är den blåa tröjan mer blå i verkligheten. Tror jag blev kär i den färgen nu istället för den gröna x) De fanns ett par jättesnyggga svart pums med kilklack på en skoaffärer som jag gärna hade velat visa...Men men..Fjäderörhängen har jag också fått en idé om att jag ska ha nu x)

Jag tycker att det här skulle vara snyggt att ha i alla fall:






jag fattar mig inte riktigt på hur man gör kollage på en sida som Lovisat visat mig. Eller jo jag fattar med jag har itne tålamod just nu så det fick bli enkla "kollage" gjorda i paint.

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha men det är så enkelt kag lovar! Visar dig i skolan någon daag vetja

2011-11-05 @ 14:15:20
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0