Igår åkte Lovisa, Ninni, Amanda och jag upp på stan efter skolan. Vi fick dock dela på oss direkt pågrund av att våra ärenden låg åt olika håll. I alla fall var mitt ärende att köpa ett par fjärderörhängen som jag sett och förhoppningsvis några till på guldfynd. Jag hade fortfarande pengar kvar från ett presentkort som jag fick i maj 2009! Så jag köpte de där svarta fjäderörhängena + ett par till med fjädrar och ett par andra superhärliga i "guld". Känner mig riktigt nöjd. Har ju funderat på fjäderörhängen ett tag och bra när man kan få dem gratis (som i present). Dessutom var det "ta 3 betala för 2 " och sen hade jag 40 kr i rabatt på det. Så de tre örhängena under kostade mig bara ca 150 kr. Fast kostade och kostade, det var ju en present från farmor plus andra fina, då äkta saker, som jag också köpt för hennes presentkort :) 





// Elaine

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ååh avis jag blir - jag älskar stora örhängen och de här är jättefina!!



Svar: Aw, tack! :D

2011-11-10 @ 19:33:07
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0