Hej!

Igår var en lång dag igen. Eller ja, jag tycker väl att alla dagar är långa nu om man börjar någorlunda tidigt och slutar sent... Har blivit bortskämd på sista tiden så det är inte så långa dagar i veckan längre så när det väl är det känns dagarna väldigt långa istället...x) haha. Förra året hade jag så långa dagar hela tiden men då var det bara att stå ut. Jag var ritktigt suktig som orkade då! 

 Men igår hade jag i alla fall en fotolektion som jag knappt lärde eller gjorde något på. Det är synd för jag vill lära mig fota men eftersom det är lite lurigt med lärare och vikarie står vi mest och trampar på samma ställe. Vi åt i alla fall lussekatter. Egentligen är jag inte så förtjust i saffran med det var gott ändå :) Ibland går det an men jag blir lite sur när det är julpynt och lussekatter överallt men ingen snö. Men ja det är ju ändå första advent på söndag så jag får väl ge mig och så kanske det löser sig med snön ändå....

Men sen igårkväll var jag till Niclas och hämtade min klänning som hans mamma hade sytt upp till mig. Jag ska nämligen på bal i helgen! :) Var jätteglad att hon ville och kunde göra det på så kort tid och det blev riktigt snyggt! :) Jag visar den sen ;) Men så länge kommer det upp lite andra saker här på bloggen.

Lovisa äter sin lussekatt, väääldigt suddig bild dock :(



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahaha amandas ser riktigit rutten ut du! Hahahaha ååh rutten, jag saknar de redan, våra friends i skolan. Ååh rutten

2011-11-25 @ 12:45:14
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0