Jag har inte ringar så ofta men ibland får jag för mig att jag ska ha det. Jag hittade två gammla ringar i smyckeslådan idag. Den med den genomskinliga diamanten vill jag minnas att jag har fått av farmor när hon hittat den i någon låda.  Har jag fel så tror jag att det var min fasters....

Den med den blåa stenen vill jag minnas att jag har köpt på någon semester en sommar. Jag tror det var någon "medeltida-souvenir" ... Men jag minns inte riktigt. Känns som att jag drömt det men ringen är ju ändå ett bevis på att jag varit någonstans...haha Visst känns det lite medeltid över den?

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahahhaha " har jag fel så är det min fasters" clever aaaaass hahaha!

2011-11-23 @ 20:42:30
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0