Hej!  Ja då ver det sista dagen på höstlovet då...

Igår blev det en tjejdag på dagen tillsammans med Ellinor. Vi gick i affärer. Jag tyckte som blivit lite för förtjust på mysiga tröjor tyckte att det fanns hur mycket som helst i affärerna nu när jag redan har handlat. Fast Ellinor som letade efter en pyjamas tyckte inte att det fanns ett dugg. Jag höll mig i alla fall till en sak av allt fint som jag sett den senaste veckan. Köpte en jättemysig tröja som jag nästan köpte i onsdags. Tänkte att jag skulle prova den igen. Men nu efter det ska jag verkligen inte köpa mer tröjor. Nu har jag så det räcker! Dock blev jag såklart kär i ett par supercoola fjäderörhängen sen. Men fjädrarna var knallrosa, kanske blir ltie svårt att matcha...

Mitt i shoppandet satt vi oss och lunchade/fikade. Jag åt en macka med brieost och salami. Sen kunde jag inte låta bli att köpa ett vaniljhjärta som jag varit sugen på ett bra tag nu. Mmm så gott det var! ;)

Sen såg vi också en skymt av Maguns Uggla! haha


Min fina vän!



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0