Jag råkade ramla över den här scenen från tv-serien Glee av en slump. Jag brukar inte titta på Glee fast att Lovisa har påmint mig och försökt fått mig att se det några gånger. Men jag såg faktiskt de första avsnitten förrut så jag vet vad det handlar om men något fick mig inte att fastna så jag är inte så insatt. Däremot är ju musiken bra och jag gillar hur de gör om låtarna. Tycker att låten över var speciellt bra. Den är väldigt kaxig. Sen blir musiken, rösterna, dansen och stämningen riktigt häftigt ihop!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahah gött! Fast nu har jag tröttnat på Glee faktiskt. Det blir ofta så, för långdraget med alla relationer och vice versa, så jag ger upp tillslut.

2011-11-15 @ 17:29:47
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0