I måndags, på halloweenkvällen klädde jag ut mig till clown. Tyckte att min dräkt (byxdress) från H&M (som Lovisa egentligen skulle ha haft) passade perfekt. Kallade den ju tidigare " Clowndräkt" på skoj när jag hade skickat efter den. Den ä ju riktigt cool i sig och tycker faktiskt att om den är snygg att ha när man inte är clown. Hade den faktiskt i sommras. Men den var verkligen skapad för det här Så jag tog på mig den, köpte ett par röda strumpbyxor och en clown näsa. Näsan kostade bara 10 kr. Sen i måndags sminkade jag mig (var lite stressad) efter en bild från google som blev min inspiration. Därav ritade jag strecken över och under ögonen.

Jag kände mig som en clown i det där. Jag pratade också nasalt med den där näsan x) haha





Jag snabbmålade naglarna i matchande färg som byxdressen. Vag bra att jag hade just de färgerna!


En bild utan clownnäsan

Vad tycker ni om min utklädnad då?

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

snyygt! vet du vad jag önskar mig. ... den svarta byxdressen hahaha! ååååh fan ta mig

2011-11-03 @ 10:54:02
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0