Jag tror jag är mer än hundmänniska än en kattmänniska om jag måste välja. Eftersom att jag då och då saknar Niclas hundar, Zingo och Mellvin lite smått och blir glad när jag få träffa de söta pudlarnna hos Niclas. Men sen finns det vissa katter som bara är så söta. En av dem är Carinas katt Estelle. Hon är så söt och hon var riktigt liten förrut. Hon är fin hon. Sen är Niclas katt Pricken också speciell. Men det är inte ofta som man ser honom faktiskt x) Han lyckas alltid gömma sig. haha Men sen smälter jag också för den här ootroligt söta kattungen i videon under. Åh så liten den är!



Sen har man ju hört om Saras katter som lever loppan hemma hos henne och Amanda har ju en katt också. Lovisas viga Elvis fick jag ju träffa i sommras också :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Anita Hägg

Igelkottarna och Grisarna är sötast. Mamma

2011-11-22 @ 12:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0