Igårkväll var det en sak som gjorde mig glad. Kan ni gissa vad? Om ni tänker på vad jag älskar att köpa...
Eller jag ska inte klångra till det. Utan jag hittade Nina Ricci-parfymen som jag hade hoppats på att mamma skulle komma hem med till mig efter en båttur, men som hon inte gjorde. Den var ju slut (eller hade inte alls funnits) där. Eftersom det är en specialparfym finns den inte heller på Åhlens och kicks. Men ja igår hittade jag den på en hemsida som heter nordicfeel! :D Den verkar väldigt bra, nästan för bra för att vara sann men jag var tvungen att prova beställa den. Så nu hoppas jag att jag äntligen får den snart. Jag blev ju så besviken förrut. Även fast jag blev väldigt glad nu när jag hittade den känns det ju lite i plånboken då jag snart ska handla julklappar. Mina skor måste klackas också eftersom jag har förstört klacken helt. :( Vad jobbiga i-landsproblem man ska ha...x) haha



// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0