Igårkväll fick jag äntligen varva ner lite. Kändes som jag inte hade fått helg i fredags för jag åkte ju till skolan igår ändå. Men på kvällen kom Niclas hit och lagade tacogratäng med lillebror och mig. Sen kollade Niclas och jag på filmen Just my luck och ett vänneravsnitt.

Idag är det en sån här konstig och grå söndag. Jag ska ladda inför en ny vecka och hoppas på att jag inte blir förkyld under veckan. Det känns nämligen lite så så jag måste kurera mig ordentligt med te och halstabletter. Jag får inte blir sjuk nu! :( Annars ska jag äta tacogratäng till lunch och sen skriva ut Amanda, Saras och mitt arbete för imorgon ska det redovisas!

Så ja det här blir en vanlig och lugn söndag :)

Jag vet inte vlket språk det här är..x) Men bilden söger mycket om filmen. haha update; Ja tyska var det såklart..haha Lovisa rättade mig xD



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tyyyyyyyyyska såklart! ser du väl!

2011-11-20 @ 13:45:01
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0