Hej!

Hemma efer en måndag med redovisning på schemat. Så nu har vi gjort det Amanda, Sara och jag - redovisat vår presentation om Ludvig den fjortonde. Det gick bra och vi fick också se 3 andra presentationer om lite olika historiska saker/tider. Så nu vet jag att det var Ludvig den fjortonde som byggde slottet Versaille och gjorde peruken modern. Lite intressant är det med Versaille i alla fall eftersom jag skulle vilja åka dit såklart ;)

Nu tänkte jag fortsatta dagen eller rättare sagt kvällen med att äta köttbullar till middag, se på tv och göra en aning lite lite arbete. Jag lovar, det blir bara en aning för jag känner mig ganska trött och lat x)

Jag idag (+ glasögon i skolan)


Lovisa tyckte att Hilary Duffs kläder (inlägget under) är min stil. Är det det kanske? Tänkte faktiskt lite på det själv imorse... Det kanske det är och det är ju fint om jag också ser så stilsäker ut ;) haha Kanske har jag inspirerats av Hilary Duff ibland utan att jag har tänkt på det? xD

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha jaa jag har ju alltid rätt så det måste nog vara så!

2011-11-21 @ 18:20:42
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0